Monday, November 20, 2006

幸福並不是必然

近來看報紙都無睇到港聞版,有時草草睇下財經版便算。今晚和朋友通電話,先知到我們有一位小師妹不幸地在一件倫常慘劇中去逝。這位小師妹我雖然不認識,但她是中七的話,我們便一起生活過,為什麼上天選擇了她?

幸福肯定不是必然的。抽中一手招行,幾個月升一倍,幸福; 一家人快快樂樂生活,放假去一轉日本旅行,幸福。但係我地好多時都唔能夠珍惜這一齊,唔滿意黎樣,唔滿意果樣,彷彿要全世界都合自己意。但有沒有想過,身邊有人可以一夜間失去一切。

當大家可以有閒錢炒下股票、可以買化妝品扮靚靚、可以駕駛著心愛座駕吹吹風,其實已經好幸福。珍惜眼睛的一齊,珍惜眼前人! 希望大家都不要說愛得太遲。最後,向小師妹你送上最後的祝福。

如果有可立中學師弟妹,知道他們要經濟上幫忙,請留言給我。

4 comments:

梁巔巔 said...

Mokit,

Sorry to hear that.

生命是脆弱的, 我們要善待自己, 也要盡量去珍惜眼前人, 疼身邊的親人, 朋友.

看了此文, 知道你做到了. 至少, 也重情重義.

mokit said...

原來她是和我是同姓的,朋友只叫她兩個字,就如朋友叫我莫杰一樣,十分傷感。

我可以做的不多,出個post,大家見到嘅給她和她家人多一點祝福。

Anonymous said...

人生有時就是這樣。看完之後,好像發現死亡跟自己的距離不是很遠。

mokit said...

世界上好多事都有不幸之事發生,我們多數都係事不關己,但係當發生在自己身邊時,便覺很震撼。我地應該好高興,還可追求自己理想。都係個句,幫到就幫下有需要既人。