Tuesday, November 14, 2006

話當年(二)之00年

出第二篇嘅時間真係剛剛好,而家好多C9,之前睇住個市乾升,忍唔住手,要追番貨喎。萬七點唔買,升到上萬九點,話無晒阻力,回番落幾百點話平,真係吹漲。

談到2000年,科網潮,我讀緊中六。記得果時HK.com同tom.com上市,身邊好多同學剛好年滿18歲,當然要用黎抽IPO啦。如果係網頁登記用戶,好似可以易抽中d。Tom仔由一蚊升到上八蚊,HK仔都升左兩倍,大家都諗原來一到18歲賺錢就咁易。

好彩嘅係,佢地都係學生,抽到嘅,賺幾千蚊就快放,唔會上market到攞貨。有d用白表抽,走唔切嘅,將張股票做牆紙,貼幾年,蝕極有個譜,唔會好似好多人咁比隻八號仔玩死。而我? 仙都唔仙下,求老豆買左人生中第一部電腦,申請埋56K上網玩唉屍蕉,已經好開心。果時只係幫阿媽填表抽左三手地鐵,而我自己第一次買嘅股票係科網爆煲之後既#2388。d人問我,做咩仲敢買股票,我話我都未買過,銀行股點解唔敢買呀? 所以當而家火紅火綠嘅時候,都係小心d好。

9 comments:

梁巔巔 said...

有消息 (唔知堅定流) 指中共會於擦鞋 Don 連任之後, 掟4, 5千億落香港攪一系列大型基建及炒高香港嘅股市 (當然唔係為佢造勢).

若真係嘅話, 我諗會回一回 (唔知幾多. 回落萬六左右啩.), 再上.

如果堅, 到時又癲過.

mokit said...

唔出奇,不過個消息邊到黎? 講真,香港人有錢,話之你邊個做特首。曾好過董,係因為曾唔搞咁多野,股市又升左三年。你有錢,你放假去遊行定去玩?

萬六應該去唔番,萬八到啦。

梁巔巔 said...

"不過個消息邊到黎?"

聽某位喺行內炒嘢嘅人嗡. 所以唔知流 or 堅.

睇擦鞋 Don 今次份功課咁 "行" 咁留力, 好似你咁講, 唔出奇.

Anonymous said...

mud 咁o岩呀……我第一次買股票都係2388 IPO,但係係我阿媽幫我申請。我都唔記得左當時我幾歲lu……

荒人 said...

巔兄:
雖然唔知你個消息堅定流,不過爭個世衛總幹事都送百億美金俾非洲,掟4, 5千億落香港,可能都唔出奇,哈哈.

梁巔巔 said...

中共真係好得意嘅~

mokit said...

to 古思哲, 我果d仲係櫃桶,你呢 ?

to 荒人, QDII 已經係 $$ 掟過黎,要掟多幾千億真係唔敢想像...

to 梁: 中共唔係得意,而係太有米,想點都得。

Anonymous said...

幾個月前放左,買3988

mokit said...

@_@...

阿媽賺既錢,有三份一係個仔比既,你點會沽仔買阿媽?