Wednesday, November 01, 2006

話當年(一) 之97年

近來有好多C9、網友,財經演員都話股市有泡沫,小心股災,我聽左之後成個人定晒。因為我眼見同我記憶中比較,仲有一段距離。

談到97年,我仲係一個中四學生,少不更事。記得有個星期日一家人到樓下屋苑商場飲茶,十年前假期去飲茶,一定要等位同搭枱嘅。話說果時市旺,我阿爸和同枱兩公婆(同屋苑、全職抄樓、收租)講開我們間居屋售價,我地話係A座500尺。佢地開價三球二,問我地放唔放,賣左比佢地,佢地租番比我一家住,萬一蚊個月。

我老豆話考慮下先,佢地比左幾個電話我地,驚死搵唔到佢地。我老豆初初聽到心郁郁想賣嫁,三球喎! 但係我同佢講,賣左我地一家無瓦傘頭,要寄人籬下嫁。比我講左一講,結果我老豆都係無賣到,我對於黎件事耿耿於懷。老豆,我欠你兩球,會幫你搵番黎嫁! 家下d酒樓接下一間又一間,至於果兩公婆,之後都無係酒樓見過佢地...

2 comments:

Anonymous said...

要計番當年97年兩球的4厘年利率播,均真D好。

9年4厘複利率係285萬阿 Mokit兄

食字皇

mokit said...

mokit 提到...
咁又唔得喎,如果真係賣左,要租番黎住,9年x12x $7000= 柒拾幾萬,所以都係差唔多啦。搵兩球都好大壓力啦,唔好要挑引我啦 T_T