Friday, September 21, 2007

Seeking you

As Sandee called me to post some criterias, I try to make some here.

年齡: 22-26

樣貌: Stephy, 孫藝珍, 小龍女

興趣: 不要只是行街、睇戲、食飯,要懂運動

加減分事項:
1. 識煮飯加 10 分
2. 鍾意利記加 5 分,曼魚者減5分
3. 食煙減20分

成功介紹者,我阿爸阿媽保證送留番一兩手人壽比你。不過我應該發夢先遇到。

10 comments:

Fox said...

後生+似Stephy+慬運動+識煮飯+鍾意利記 .... 識埋飛好唔好!!

待我回來介紹三幾個LSE undergrad 過你,一口價,三手平保,你可以預先booking,費事到時升上150你頭痛。

mokit said...

喂,心目中係咁姐,又唔係要求都 exactly 係咁,近似都可能遇到掛。

剛剛先放左4手平保,分3手比你,果到夠用黎結婚啦,3手平保 call 啦。

Fox said...

我有個friend 幾分似Stephy但係鍾意車仔..... 是否要倒扣50分?

唔好話我D statement 遲....先通知你明早我入10000股中石油,你幫我問下吳遠中石油是否衰股,是的話我再入多10000股。

Fox said...

倫敦外電:車仔軍心盡失,我食午飯時順手買咗50鎊曼魚 ... 曼魚必勝!!!

Sandee said...

hahahaha. You are a tough case! But only if your parents are really willing to give me a "generous" gift...

I'm in NY right now - I'll look around for you! haha

lu said...

死啦,不只我附近沒有靚仔,連身邊像stephy的一個都沒有...

到底我是身在甚麼地方呀?!

因此,抱歉,幫不上忙.

Sandee said...

Btw, Stephy is not pretty at all!!! haha

mokit said...

sandee: you are in NY? so can you eat moon cake today? I am waiting for you. how about 孫藝珍 or 小龍女 then?

lu: 我係找個例子姐,唔係話一定要似,可遇不可求啦。

Anonymous said...

咁高質素 冇貨播,如等 IPO ??

食字皇

Sandee said...

haha 孫藝珍/小龍女 much better than stephy! =)

But like what everyone's been telling you...SIGH...she probably doesn't exist...