Wednesday, September 12, 2007

我的好書

我有幾本書推介比大家(排名不分先後),都係我近年來最愛。

1. 中華書局出o既「股市全攻略」 -- 本書係我第一本睇o既股票書。佢由最基本講咩係股票,咩係藍籌、國企,紅籌等。對於初哥o黎講係好好,唔係你連隻股係做咩都唔知,又點投資。

2. 金錢之王 -- 由蔡東豪訪問幾位投資高手所成寫的。講述他們的想法、生活及遠見,其中看到惠理基金創辦人葉維義對生活的執著,令我十分敬佩。六點鐘食飯就係六點鐘全家人坐晒係到!









3. 富爸爸,窮爸爸 -- 我識好多人雖然都看過這書,但係佢地覺得所講o既野好大路,得個講字。我認為佢地未明白窮人和富人之間的關係,我建議你地工作o左幾年後,再看一次,領悟多一次。

4. 證券分析與實踐、平民資本家 -- 林森池先生所寫o黎兩本書唔使講,係可以令你發達o既書。









5. Tuesday with Morrie -- 人生、家人、愛情,友情究竟係咩呢? 係到你會得到。睇得多投資o既書都要睇 d對人生有幫助o既書,唔係的話我o地只係金錢o既奴隸。

有睇過以上d書o既朋友不妨交流一下。

10 comments:

Anonymous said...

證券分析與實踐、平民資本家 兩本都有睇,亦明白最近巴郡減持中石油既原因,而好尊敬林森池先生好深入咁分析一只股票作長期投資既能力同眼光。

Sandee said...

mokit: if you have time, you should try reading Mitch Albom's other book, The Five People You Meet in Heaven.

It's quite inspiring as well. =)

mokit said...

I know, he has 3 books actually, there is a new one in book store. The Five People You Meet in Heaven, I have bought chinese version, but I dont have time to read it. Cos Mr.Lam's book is my first priority.

茂斯 said...

mokit:
對DC其實真是不及DSLR抵玩, 畫質相差太遠,價錢卻差不多....

400d好像剛剛因為nikon龐大的壓力而降價了, 不錯的相機, 原裝鏡頭18-55mm質量很一般...但便宜.但理論上符合一般普通用家需要!

其他鏡頭及配件,請參考這裡,非常詳細的價目表:
http://www.dchome.net/viewthread.php?tid=312113&extra=page%3D1

如果預算寬鬆,這隻鏡頭不錯:
tamron SP AF17-50mm F/2.8 XR Di II LD Aspherical [IF] (A16)
行貨$2,780

lu said...

albom's 3rd book is very depressing... >_<~

Sandee said...

Lu: totally agree with you!

mokit said...

你地兩個除了 Albom 書之外,我其他講既書都無看過?

lu said...

nope :P

but actually am interested in reading mr. lam's book

Sandee said...

my chinese is....SIGH.

lu said...

was trying to find the books you recommended by mr. lam @ CPHK today (becoz it's having a big sale) but couldn't find them >_<~