Tuesday, August 01, 2006

你瘦了

上次游水,唔知係好耐無見,定係你真係 -- 瘦了。

中四符轆入左 4E,認識o左你,你比我o既感覺係一個堅強、勤力、瀟灑o既男仔。考試考第一、英文好,又多老師鍾意o既人。Form 4, form 5, form 6, form 7...... 一路都無變。記得有個英文老師同我講過,「你瀟灑d啦,做男仔最緊要瀟灑。」我相信大家都希望見你堅強,瀟灑的一面。

PS:
快d醫好d皮膚佢,一齊去打波啦, 打波可以練大隻d,大家都話要挑你。
我以前好似瘦過你嫁喎!

1 comment:

Marc Wong said...

謝謝你的誇奬 :-)

好! 我應承你,我會好快好番!