Sunday, August 20, 2006

4個求知; 2個投資

早係一兩年前,我已經叫幾位舊同學要學習投資。所謂富者越富,因為佢地用賺番o黎嘅錢再搵錢。我絕對唔係叫佢地抄股票,而係認認真真咁去買一d可以長線揸住嘅股票。

佢地問:「咁買咩好呀?」。因為佢地都係第一次買股票,所以我叫佢地買匯豐先。我話如果一手太貴,咁你一個月有無$5000剩? 如果有可以月供。另外我話一年後你蝕錢,問我攞番。

結果,有一個同學係 $125 買左一手,賺埋5-6蚊息。有一個女仔,月供成本大約 $130。佢地兩個都請左我食飯。另外兩個同學,一個 $130時話貴、等$120先、而家$140、話等番$130。不如等匯豐就o黎破產先好唔好? Last一個見當時市道旺,儲錢等股災先掃貨。匯豐expected PE 12倍,中移動15倍,不如等下有無多次911仲好啦。

5 comments:

Anonymous said...

股災無人知...等到係好彩...
不過我見價岩就會買...唔會儲錢等股災...

Anonymous said...

係呀~~~ hsbc啱我呢d師奶仔呀~~
我 $115同 $125都有入貨, ...:)
好價時繼續吸貨~~ =)

mokit said...

fox: 頂你呀... 講緊 HSBC 呀。823 當日我叫人訓身買啦,可惜只有你、我、梁維買。
老曹講得對,正確投資是孤獨的。

linus: 好野 wor $115 果 d都渣住。

Fox said...

HSBC .... 我$99買第一注,三年來從未有一刻想過會賣,所以我冇關於HSBC的想講。

mokit said...

你話呢?

一年唔夠升到$146, 抵請啦。