Monday, August 07, 2006

Area of Exculsion

每個人都有一個屬於自已的空間,可以放低所有o既野,與世隔絕,靜靜咁想下我自己o既事,懷念下自己o既過去。你o既空間可以係你間房、可以係一有心事就去o既海邊,又或者係馬桶之上。

而我,近來多了一個新地方。有時我會睇完神鵰,落樓坐係入面,關上門,剎那間整個世界都靜下來。按下音樂鍵,閉上眼睛,回到我的過去,思考將來的路。

管它o聽日又有幾多個症要睇,聽埋o黎首先講。依斬走走枉枉滴等......

9 comments:

梁巔巔 said...

Hello~

多謝留言 & 多謝連結~ You're so kind~

另, 看了貴 Blog, 得知, 好一個年青才俊~

Keep writing~ ^~

mokit said...

你客氣了,不知什樣去到版主的 blog

睇左髮的一篇,就要加你個 link

荒人 said...

懷念過去,有悲有喜,有唏噓,有懊悔,百般滋味....

mokit said...

To: 荒人,

無錯,人要不時反思,先有進步。

人生就係咁啦,有起有跌先精彩。

"渣左咁多年好牌,渣番幾鋪難牌有咩所謂。"

梁巔巔 said...

不然的話我點可學識儲錢同『投資』呢? 如果唔係,我又點可買自己人生中的第一部病屎?"

變相自己話事係老細!

SMART! :)

Anonymous said...

我很享受一個人的空間..一間露天cafe,一杯咖啡,一本書,一部i-pod..即使四周人山人海..我都感覺抽離地與世隔絕..

mokit said...

Abby,

咁你一定係仲意外國生活多d,香港有幾多露天 cafe,有嘅都好嘈,同食塵。

Anonymous said...

新c-class喎~~~~ 好野~ =)

mokit said...

一眼就睇到,好野....

下年就唔新了......

好灰,下年要折舊多 d

唔通要好似中移動(0941)咁,加快折舊,壓住d profit ? :)