Wednesday, January 09, 2008

球隊倒影










早在一年多前看了經濟日報星期六波經的一篇文章,作者講到每個球迷鍾意佢隊波,其實係反映o左佢內心o既世界。姐係話,佢鍾意邊一隊,係可以知道佢個人性格係點。

舉幾個例,鍾意曼魚者,係愛佢長勝o既感覺,一路飲汽水,一路食花生,入波咩,拍拍手。他們喜歡勝利,不理會過程,快樂建築在贏對手身上。


鍾意阿仙奴者,他們喜愛華麗及悅目o既感覺,熱愛比人讚,享受過程大于結果。

鍾意利記者,係他們內心有一份期待。失敗了多年,希望有一天可以重拾光輝,戰勝一切,取得勝利。那請不要問我為何利物蒲踢得咁差你都鍾意了。

4 comments:

Anonymous said...

我鐘意利記係由施路頓、魯殊、比是利、班尼斯、到依家謝拉特,一句專一長情可以蓋括我既人生。

mokit said...

咁專一長情又換車? 哈哈...

我就是那些不服認輸,不接受失敗,渴望成功的人。

Anonymous said...

貢你好大機會成功,因為有渴望成功既決心既人做事先有嗰份堅持,我換車唔係貪新忘舊,係有經濟誘因同成本效益而做既决定。(一個大話冚一個大話)

mokit said...

你是一部靚車,冚一部靚車。我既換車,投牌時間看來要加多一兩年了。