Monday, February 13, 2006

麥記與叉飯


放工的途中,好多時會經過一個公屋商場,它在我年輕時養活了我和我大細佬。

讀中一、二的時候,呀爸呀媽都係打份牛工,好多時都會加班。見呀媽七點都未番,自然會打去佢間廠,「喂,呀媽,你係唔係開夜呀?」。其實九成都係,只是打去confirm 下。

跟住,呀媽會話,你睇下雪櫃有無隔夜餸,有o既,同細佬搞點。如果無,你地去買野食啦。(好多時都無)

問題就出現啦,買咩野食? 我地倆兄弟,好多時想去個公屋商場間麥記買野食,但係會比呀媽話貴


無錯,係貴!!! 倆兄弟一人一個餐,要成四十蚊,當時對我地黎講,一餐食成幾十蚊,係好奢侈的。

阿媽多數建議,去麥記樓下o既街市買叉燒飯食,十雞一盒,兩盒廿雞,雙併$12。阿媽話,一個買叉燒飯、一個買切雞飯,撈埋咪雙併攞。係wor,無理由無啦啦比 4 蚊人賺。

到o左今日,麥記對我來說當然不再是奢侈品,我反而認識它是垃圾食品。有好多人話我食野厭尖,希望你地明白,食了幾年、一星期三晚的叉飯,係會對現在的生活要求高 d 。

Saturday, February 11, 2006

車牌


記得讀 U 的時候去學車,係諗住讀書的時候學會容易安排時間,如果第二時出黎做野,無咁多時間學。




d 同學和朋友知道第一句就話:「曬氣啦,你有車咩?」

奇怪,個個有車先學,駕駛學院咪要接得?

你去學潛水先買一套設備先咪好 come 計?

好啦,之後人地跟住就問,你學棍波定自動波,我話自動波。

都未講完,d 人就話,你咁 Q 蠢嫁,學棍波包埋自動波,你學貨 van 咪包曬攞。

我心諗,我又唔係想 揸貨 van 搵食,學貨 van 做咩呢?

「咁你可以學私家車掍波吧,幾型。」友人說。

但係佢地都係唔明,我將來一心揸平治、寶馬,掍咩波?

當日,他們揸住張1或 2 牌向我蘇出 ;今天,我只有揸住張1A 牌及病屎。

所以話,做人要睇遠 d ,睇闊 d ,果 d 細微細眼的小事不用大事張揚,更不用去串人,因過了幾年後,你先會發覺,那些才重要,那些才叫瀟灑。

Friday, February 03, 2006

名牌


初中的時候,家境只是一個溫飽家庭,三餐一宿是足夠的。

不過要追求靚衫、靚鞋、靚袋真是很難。


身邊的同學不斷蘇出他們的 York 西褲、MD 袋、Dr. Mar 皮鞋。講真,有一段時間都覺得他很好型,同自己講,希望屋企比多 d 零用錢,(當時呀媽比 $ 120 蚊一星期番學),好等自己可買番條 York 啦,看見自己的旺角女人街 79 雞黑褲(講價 $ 75) 快要到腳脛,都覺好肉酸。

後來,想深一層,鬼叫自己屋企窮咩,不要恨咁多,他朝有一日自己搵到先買啦。

到今天,先發覺家人節檢係好o既,不然的話我點可學識儲錢同投資呢? 如果唔係,我又點可買自己人生中的第一部病屎?

回到過去

近來到了一個新環境工作,是以前生活了十三年的地方附近,番工的路不是很熟悉嗎?工作的機構,正是中學的兄弟姐妹吧,不禁回憶起當年的生活情境,同時看看現在的自己,究竟在十多年後的我今天變成了怎樣呢?回家後便開了一個 blogger,作一個記錄好,作一個分享亦好。