Saturday, February 11, 2006

車牌


記得讀 U 的時候去學車,係諗住讀書的時候學會容易安排時間,如果第二時出黎做野,無咁多時間學。




d 同學和朋友知道第一句就話:「曬氣啦,你有車咩?」

奇怪,個個有車先學,駕駛學院咪要接得?

你去學潛水先買一套設備先咪好 come 計?

好啦,之後人地跟住就問,你學棍波定自動波,我話自動波。

都未講完,d 人就話,你咁 Q 蠢嫁,學棍波包埋自動波,你學貨 van 咪包曬攞。

我心諗,我又唔係想 揸貨 van 搵食,學貨 van 做咩呢?

「咁你可以學私家車掍波吧,幾型。」友人說。

但係佢地都係唔明,我將來一心揸平治、寶馬,掍咩波?

當日,他們揸住張1或 2 牌向我蘇出 ;今天,我只有揸住張1A 牌及病屎。

所以話,做人要睇遠 d ,睇闊 d ,果 d 細微細眼的小事不用大事張揚,更不用去串人,因過了幾年後,你先會發覺,那些才重要,那些才叫瀟灑。

No comments: