Monday, February 13, 2006

麥記與叉飯


放工的途中,好多時會經過一個公屋商場,它在我年輕時養活了我和我大細佬。

讀中一、二的時候,呀爸呀媽都係打份牛工,好多時都會加班。見呀媽七點都未番,自然會打去佢間廠,「喂,呀媽,你係唔係開夜呀?」。其實九成都係,只是打去confirm 下。

跟住,呀媽會話,你睇下雪櫃有無隔夜餸,有o既,同細佬搞點。如果無,你地去買野食啦。(好多時都無)

問題就出現啦,買咩野食? 我地倆兄弟,好多時想去個公屋商場間麥記買野食,但係會比呀媽話貴


無錯,係貴!!! 倆兄弟一人一個餐,要成四十蚊,當時對我地黎講,一餐食成幾十蚊,係好奢侈的。

阿媽多數建議,去麥記樓下o既街市買叉燒飯食,十雞一盒,兩盒廿雞,雙併$12。阿媽話,一個買叉燒飯、一個買切雞飯,撈埋咪雙併攞。係wor,無理由無啦啦比 4 蚊人賺。

到o左今日,麥記對我來說當然不再是奢侈品,我反而認識它是垃圾食品。有好多人話我食野厭尖,希望你地明白,食了幾年、一星期三晚的叉飯,係會對現在的生活要求高 d 。

No comments: