Friday, December 01, 2006

搵食姐

最近網友巔巔講番佢做學生時被老師罰抄書的經歷,真係搞笑。不禁令我諗番起,我都有被中文 miss 罰過,我果時會一次揸兩支鉛筆,兩行一齊寫,咁就會寫少一半,但係其實只係慳咗時間,氣力付出方面都係差不多,因為要一次控制兩支筆,手力自然要多咗。

我自己被人罰就好少,其實我多數係幫同學抄,收費方便自然按字數而定啦,中間價係$5。接黎d job 真係好大風險嫁,因為你幫佢抄得黎,又要似佢d字跡,唔係被miss發覺就一獲熟。所以作為「保薦人」,我都會誠諾,過唔到骨,係唔收費嘅。但係這種不竟是高風險,低回報嘅搵食方法,所以我開拓一條新路,就係賣數學練習答案。

以前嘅數學練習,多數唔會有答案跟,所以係無答案抄。於是我就自己做完,攞去賣。反正d練習都要做,而且我細個數學計得快,返屋企第一時間做數,然後就打電話去推銷。通常係$3一個練習,實行薄利多銷!你知啦,小學最煩係計d分數加減,仲要唔同分母果種,同學仔見好晒時間,多數幫襯。而佢地都會好醒目咁錯番一兩條,唔好有尾巴比miss捉到。

為咩我要幫同學抄野,賣答案? 都係為搵食姐。當時家圖四壁,零用錢一個星期5蚊,唔搵番d收入點得喎。所以我除咗抄書、賣答案、仲有做速遞(幫同學由五樓走到地下買野食、再送回)、炒閃卡,總之做多幾飯,搵多幾個錢落袋,有野想買都可以靠自己麻。

12 comments:

梁巔巔 said...

"為咩我要幫同學抄野,賣答案? 都係為搵食姐"

呀哈哈哈哈哈哈~~~~~ 你好過癮!

你知嘛, 每次我睇你個 Blog 同你 oD留言, 望你幅相, 都會笑!

梁巔巔 said...

Mokit, 咁你細細個就好有米咯噃! 掂!

mokit said...

就係無錢先要搵麻,搵下搵下都有d零用錢洗嘅。

Anonymous said...

哈~~~我中學時都有帶汽水同零食返學賣架.... 你知啦, 小食部食水幾深至得架...
一個小息都可以賺到50幾蚊架~~~

mokit said...

嘩,高手,帶野番去賣 tim.
你屋企開士多嫁,邊得來咁多貨呢?

茂斯 said...

大佬,小學已經開始做生意,好利害.
我當時多數當義工,中學以後就抄人家的.
哀,早就注定不能吃商家飯...

講起罰抄,這是令我手字變得核突的最大原因...至於雙筆罰抄,小弟筋骨愚鈍,未能練成此絕學.

mokit said...

係呀,罰抄搞到無心機寫好字,我d字都好衰嫁。

荒人 said...
This comment has been removed by the author.
荒人 said...

小學已經識得咁搵錢,佩服,佩服!
我最多都係賣閃卡幫補吓.

Anonymous said...

If your can provide said services to me, it would be great coz I always have this punishment during my primary school life!!

mokit said...

哈哈,做唔到你生意添。

Andy said...

I also sold "small Plastic Swords" in primary school but was found out by teachers and was punished because of that. I think they destroyed by entrepreneurial flair for the rest of my life!