Wednesday, October 04, 2006

識洗錢>識搵錢>識慳錢

識洗錢嘅人最叻,因為佢地洗得起錢,必然搵得到(碌爆卡個個月只還息個d另計)。而話明係識洗錢,佢地係懂得去洗,而唔係亂洗一通,所以佢地排第一。

而只懂搵錢嘅人排第二。係呀,佢地係搵到下錢呀,但係一年都去唔到一次旅行,買野買A貨,充大頭鬼。搵到錢又唔識洗,搵黎做咩? 財爺都講過啦,搵幾多唔係你嘅,用幾多先係自己嘅。


日日晒時間去諗下點慳錢個d人最笨。我細細個老豆就教我,唔好諗下點樣去慳錢,諗下點樣去搵錢,慳慳埋埋,慳得幾多,一個唔覺意有場大病,慳埋唔夠睇醫生。

所以我努力由第三種人做起,希望有一日變做第一種人啦。
PS: 相片來自國內同胞的blog http://www.cnblogs.com/bluehat/archive/2005/06/24/180216.html

12 comments:

Sandee said...

So the perfect wife is someone who 識得洗錢, but 唔識得慳錢 and 識唔識得搵錢 is irrelevant.

That sounds like alot of people I know. Want me to introduce some to you? hahaha.

mokit said...

sandee: "That sounds like alot of people I know. Want me to introduce some to you?"

What do u mean?

Sandee said...

"People I know" = 識得洗錢, but 唔識得慳錢 and 識唔識得搵錢 is irrelevant.

I was j/k =)

梁巔巔 said...

智慧用 $ 好緊要.

梁巔巔 said...

已加了貴 blog 條 link 喺我嗰度. :)

mokit said...

sandee: I see.

梁巔巔: Thanks, 好耐無開你個blog,都唔知你寫番。

梁巔巔 said...

"你又係處女座 ? o麥咁多男仔係處女? XD"

我唔係 Virgo.

人馬先係我~ :)

梁巔巔 said...

Mokit,

個細路係唔係你嚟?

mokit said...

唔係,我得廿靚歲之麻。

mokit said...

ctotoro, 咩相? 下面米有攞,究竟幾時先可以打牌...

Anonymous said...

啱呀~~ 我老豆都有教.
錢係揾返來, 唔係儲返來.

mokit said...

仲有,錢係搵黎洗既,唔係儲埋係床下底既