Thursday, September 14, 2006

Form one仔

近來早上搭車嘅時侯,見到好多好細粒嘅男仔,著住套中學校服番學。如果唔睇佢地個校章,我仲以為佢地係三、四年級d學生添。

不禁諗番起我讀中一嘅時候,我都係名付其實嘅form one仔,事關我果時真係好矮,得1.43m,排隊排第二(已行運了~),d高年級唔叫你form one仔,咪叫你矮仔攞。

為左擺脫我中一時比人改左做姓死,我決定學打籃球,希望自己高d,唔使岳高頭望人。感謝黃大仙保佑,到中六時,我排隊排第三(尾數上),1.76m。所以話今日唔知聽日事,切勿睇死人呀。

4 comments:

Sandee said...

You are so lucky!

I am always in the first row.

Sandee said...

Sorry didn't meant to leave so many comments - blogspot is weird sometimes!

mokit said...

it is ok.

not lucky ar, so much sweat is needed.

梁巔巔 said...

Mokit,

多謝支持. Um.... 我諗我會再寫在十月初~

You're so kind~ :)

Din Din