Friday, September 01, 2006

中銀香港

莫杰士丹利表示,中銀香港(2388.HK)上半年業績表現理想, 調高06-08年股盈預測9-12.5%, 並將目標價由17港元調高至18.5港元。

大莫稱,中銀香港上半年盈利達70.93億港元,高於該行預測8%,撇除物業重估及回撥因素,上半年核心盈利增長逾33%, 反映淨利息收入及非利息收入增長理想,並致力控制信貸成本。故調高中銀香港06-08年股盈預測10.2%、12.5%及9.0%, 至1.34、1.37及1.4港元。

中銀股東莫杰持有中銀股份3千萬股x10(-4)次方,表示自2000年做了中銀股東,未有一刻想過沽貨,為表支持近來連阿媽都買埋。對於問及今次派高息會點用,他表示會只能換一對迫力皮...

10 comments:

Anonymous said...

3千萬股x10(-6)次方
好攪鬼...

我無買過中銀香港, 不過就用中銀的Services.
網上銀行正過匯豐, 又平過匯豐...

mokit said...

哎...

計錯了... 多年無計數...

中銀只用他的信用卡,因他請 d 人都怪怪地,好多野都唔識,請d大陸口音,幫 d 大陸富豪做野。

所以,我係買中銀,匯豐,不用 serives的,serives 只用恆生。

匯豐排隊起碼 1 個鐘,人地有人地投訴,我舉腳叫好,在商言商麻,我係老細wor。

有人小領匯,我個 friend 麥記話,唔租米走lor,一係你早知上市時大手買佢對沖租金。老細麻...

Anonymous said...

你 2000 年就買中銀, 你就好啦.
我要到 2003 年先醒覺... 知道投資既重要性...

Anonymous said...

mokit... gum 你會不會考慮入股招行?

我同意罷用匯豐的服務呀.我是窮人,用不起premium banking (power vantage 都廢廢地,因有些分行的優先服務只serve premium banking!!!),而普通服務條龍永遠都比大蟒蛇仲長!

但話時話,雖則恆生是匯豐集團,雖則恆生個e-banking o既 interface 比較好用,但o個個o甘o既security log-in簡直是離譜地偷工減料!!

Anonymous said...

btw, i can't log in using my blogger account either. i think it's becoz they (i.e. blogger) have screwed something up with the beta migration....

mokit said...

係攞,咁搞笑...

招行,抽呀,反正交行、建行、中行都抽過,一條龍支持阿爺啦。不過其實我 $ 7.65 已經買左招行 A 股啦。 :)

匯豐想慢慢變成一間IB,所以咪做大唔做細攞,阿婆有阿婆排隊,佢有佢接分行。但係搞左幾年,都追唔到大摩,高盛咁。

Anonymous said...

做IB要有IB格.匯豐個image太commercial bank,太雜了,甚麼都要沾一下... 雖然JPM,citi在美國老家都是一樣,但他們的IB形象就好像比較鮮明一些...

不過,匯豐做中國D deals都好似幾得geh.

mokit不是匯豐員工吧?若是的話,多多包涵. :)

Anonymous said...

http://help.blogger.com/bin/answer.py?answer=44251

the login issue that you're having is a known bug with the beta version.. and sorry.. i'm using beta blogger :P

荒人 said...

我都想抽招行,
不過好似幾難抽中...
又想留番d錢等調整時執平貨,哈哈!

mokit said...

荒人: 抽5-10手左右攞,依家話有機會一人一手,以#133收市計,有10%升,如有2手,賺$1000蚊洗下都好。