Monday, July 03, 2006

一分耕云,一分收獲

「一分耕云,一分收獲。」係我非常同意之事。要有回報,一定要有相等的付出,o黎個咪係鋼之鍊金術師o既重點??

有好多人會以為我今天得到o既野,係屋企比我o既,我不得不承認家人打本比我,但賺回來的全是經自己手得來的。

我付出了什麼? 當人地星期六、日去行街、睇戲、食飯、拍拖之時,我好多時都係家中看報紙、睇財經透視等。富爸爸的書,我買了3本,在圖書館看了5本。近一年的信報月刊,我都睇過。近半年的信報,九成都睇左,咁你話 d 錢係唔係天跌落o黎呢?

而得到的同時,我亦學識o左回饋社會。家中o既金錢大部份係大陸賺到,所以我已決定助養中國大陸的小朋友,令佢地有書讀,所謂「長貧難顧」,唯教育可令他們脫貧。依家可能助養一個,希望將來做倒生意有固定收入,助養多幾個。要付出先有回報,唔係只係講你努力搵銀; 你今天幫助有需要的人,他日可能有你會得到更多。

No comments: