Thursday, April 24, 2008

承諾

在我事業最低迷的時候(大概半年前左右吧),我去過黃大仙拜神,我又同自己講,有一日公司有錢賺(exclusion of depreciation),就算是一蚊,我都會助養多一個小朋友。

可能是感動了上天吧,今個月要打電話去宣明會了。賺長者服務o既錢,幫助中國小朋友,一代助一代,我想不到有其他更好的組合。

蒲公英的約定
將願望折紙飛機寄成信 因為我們等不到那流星認真投決定命運的硬幣 卻不知道到底能去哪裡

Thursday, April 03, 2008

小巴佬與的士佬

我搭車最怕小巴佬,揸車最憎的士佬。

由於上班關係,差不多日日都坐小巴,不知大家有沒有留意,d 小巴佬態度差到不得了。

1) 飛站 - 多車係巴士站,佢一定行外線,以為你睇唔到。
2) 有老人痴呆症,你叫o左有落,一分唔夠佢可以唔記得。
3) 分段收費,永遠唔記得改機。
4) chok 車,係咁大力比油,又剎停。賽緊車咩?
所以我真係怕o左佢地,除了快之外,我想唔到原因要搭佢。

當揸車o既時候,我又好Q憎d的士佬。大佬,你搵食姐,唔係大晒呀? 有客,dup 停。行要行先,讓一定唔讓你,成日boot你,真係吹Q漲。