Thursday, April 24, 2008

承諾

在我事業最低迷的時候(大概半年前左右吧),我去過黃大仙拜神,我又同自己講,有一日公司有錢賺(exclusion of depreciation),就算是一蚊,我都會助養多一個小朋友。

可能是感動了上天吧,今個月要打電話去宣明會了。賺長者服務o既錢,幫助中國小朋友,一代助一代,我想不到有其他更好的組合。

蒲公英的約定
將願望折紙飛機寄成信 因為我們等不到那流星認真投決定命運的硬幣 卻不知道到底能去哪裡

9 comments:

Sandee said...

is this the little girl you're sponsoring? she's really cute!!! =)

mokit said...

唔係呀,我都未打去攪,只係search個圖番黎。

Anonymous said...

Do hope more & more children will be sponsored by you

KNK said...

老闆, 勁呀!

Anonymous said...

果然有愛心!! 仲有, 可以考慮捐款去"無國 界醫生" !!

mokit said...

枯枝: 上天對我好姐

kimmy: 我兼顧唔到太多了,有幾會先。

Sandee said...

Cher~fai dee la gum!

Let me email you the pic of my 2 kids, they are really cute as well! =)

Anonymous said...

我也打算助養呢

mokit said...

fine, carol, just make a phone call.