Tuesday, February 12, 2008

利是不利是

今年過年,有少少不習慣。以往過年時,我只會收利是及逗利是,但係估唔到有很多人 expect 我會派利是。原因係話我係老闆喎。

我唔係話慳果幾十蚊,但我就覺得好怪,一來我是未婚,二來我又不是年紀大過他們,我係好傳統的,點解要我派? 結果用公司名義,交給 partner 派比d姐姐。樓下報紙婆給了$50比佢買野食,送貨o既比tips 佢地。朋友o既請飲茶食飯,買賀年禮品送之。加加埋埋同真係派利是o既大人差不多,左手入右手出,哈哈。

6 comments:

KNK said...

老闆, 恭喜發財... 有無利是? hhahahaa

Sandee said...

Haha 恭喜發財, mokit!
祝你生意興隆, 財源廣進! =)

Anonymous said...

老闆: 祝生意興隆,財源滾滾來,早日找到女朋友仔~

Anonymous said...

舞埋獅子黎利是係誠意既表現。

mokit said...

好,下年一定比封利是你地。

Anonymous said...

呵呵..好可愛喔!!!
^.^