Sunday, October 21, 2007

一個漁人的故事

某日,一位旅客來到海濱遊覽。他看見一艘漁船停在金色的沙灘上,船上有幾條大金槍魚,一個漁夫正在陽光下睡覺。

他走過去問漁夫:「捉這些美味的魚要多少時間?」

漁夫:「要不了多少時間。」

旅客:「那為什麼不捕多一些去賣? 剩下時間你做什麼?」

漁夫:「魚夠吃便可,有時間我會陪我的妻子和孩子,晚上和朋友一起吃飯,生活愉快。」

旅客:「如果你懂工商管理,你應該花多些時間捉魚,賺錢買一艘大船,再捉更多的魚,然後買多幾艘船,組織一支船隊。那你再不必打魚,自己做批發、零售,便可賺更多錢。之後再將公司上市,你會變成千萬富翁。」

漁夫問:「但這樣要花多少時間? 千萬富翁......然後呢?」

旅客答:「大約要十至二十年,之後你便可退休,每天懶洋洋地睡覺,陪孩子玩,和朋友一起晚餐,你會很快樂。」

漁夫:「我現在不是這樣做嗎?」

幾年前,我是歲月風云中的危天行,創世紀中的葉榮添,咩都要嬴,錢要搵得多。因為失敗過,被人睇死過,不知不覺間變成這樣。那幾年,壓力得很。直至這年看多了林先生的文章,加上病痛多o左,才懂得放開、懂滿足,懂尋找快樂的足跡。

Wednesday, October 17, 2007

Ideal 退休生活(二)

上一次已經講o左,我心目中o既dream house係點,今次講下我退休會做d咩。

星期一至五係大陸,會早上六點起身,做45分鐘帶氧運動。如太極、游水,行山咁。之後沖涼、飲下茶、食早餐,睇報紙。然後就會睇書,聽下收音機,聽下財經新聞咁。到12點鍾,午睡番兩個鐘,老人家嘛。訓醒之後同老婆去行下街、飲下午茶,買下餸咁。晚上會睇新聞、坐係按摩椅上睇碟、聽音樂,睇下後生時o既相, 十點就訓。

星期六、日方面,一日會去探呀爸呀媽,一日會渣部M3番落香港探下 d 孫仔孫女,同埋睇波。如果係假期,就會約老朋友上o黎,燒下野食,打下 snooker 咁。生活費方面,我 expect 靠股息已經足夠,加埋做下d定期咁,唔使炒來炒去。醫療方面就靠保險cover.

看似好簡單o既生活,不過如果做到,已經好快樂了,人生短暫,可以追求得幾多?

Tuesday, October 09, 2007

Ideal 退休生活(一)

不知大家有沒有想過退休後的生活如何? 而我一早就想好左退休後的生活點安排。第一樣要講o既係居所。

退休後我會係大陸,如廣州、東莞,深圳買一層雅居樂或碧桂園,一定要係獨立屋的。屋外有一個花園,最好有個泳池添。花園邊有兩個車位,一個放了BWM M3(中港牌),另一部係豐田大霸王,這種才是顧家得黎又擘得的男人。

地下是大廳、飯廳、廚房及一個細BAR。一樓係睡房、客房及一個書房。走進書房會有十本一生之中最愛o既書用玻璃櫃掛在牆上,其中三本已經定好左。

二樓會有一間英式桌球房,旁邊會有一個雪櫃放凍飲,坐位上有指甲鉗,用來比對手之用。桌球房旁是一個視聽室音響室,可以係到睇碟,聽歌,房中有一張按摩椅,地上放一部 PS 8,入面係Winning 33。再過係一間不可缺少o既麻雀房。

天台設有BBQ,另有一個間房,頂是用玻璃做的,房中有床一張,晚上可躺下看星空。

我唔係發白日夢o既,我係有信心擁有我o既dream house, 所以依家都持有3983同2007 既IPO, 要買退休o既dream house 先會放。

Wednesday, October 03, 2007

Things I want to eat

近幾個月來因為胃病可以話無啖好食,依家距離解放還有幾個星期,我諗定要食d咩慶祝下。

1. 辣魚蛋
2. 鳳皇村明記牛腩河
3. 出前一丁公仔麵
4. 一罐冰凍可樂
5. 凍0茶
6. 熱浪薯片
7. 麥記雞腿包餐

不過樣樣食多次之後,就會大幅減少再吃。因為經過今次一病,真係明白健康o既重要性,搵幾多,但食唔到,訓唔到,做人有咩意思?