Tuesday, October 09, 2007

Ideal 退休生活(一)

不知大家有沒有想過退休後的生活如何? 而我一早就想好左退休後的生活點安排。第一樣要講o既係居所。

退休後我會係大陸,如廣州、東莞,深圳買一層雅居樂或碧桂園,一定要係獨立屋的。屋外有一個花園,最好有個泳池添。花園邊有兩個車位,一個放了BWM M3(中港牌),另一部係豐田大霸王,這種才是顧家得黎又擘得的男人。

地下是大廳、飯廳、廚房及一個細BAR。一樓係睡房、客房及一個書房。走進書房會有十本一生之中最愛o既書用玻璃櫃掛在牆上,其中三本已經定好左。

二樓會有一間英式桌球房,旁邊會有一個雪櫃放凍飲,坐位上有指甲鉗,用來比對手之用。桌球房旁是一個視聽室音響室,可以係到睇碟,聽歌,房中有一張按摩椅,地上放一部 PS 8,入面係Winning 33。再過係一間不可缺少o既麻雀房。

天台設有BBQ,另有一個間房,頂是用玻璃做的,房中有床一張,晚上可躺下看星空。

我唔係發白日夢o既,我係有信心擁有我o既dream house, 所以依家都持有3983同2007 既IPO, 要買退休o既dream house 先會放。

12 comments:

Sandee said...

wow~ you really plan ahead! keke

Good luck! And when you get your house, you can invite me for BBQ! =)

lu said...

返大陸買樓駛唔駛趁早哩?家陣d樓越來越貴...

mokit said...

sandee: you are back. Sure will invite you guys.

lu: 無錯,廿幾後大陸o既樓唔知會升成點,加入通脹的話,升2-3倍都唔奇,所以我要有 多d內房股票,對沖我o既dream house.

Anonymous said...

我都想買獨立屋,但想住响香港,住大陸就要仲有錢D。

KNK said...

我都係想有咁既 dream house..
仲想可以自給自足... 有田可以用種野... -__-

mokit said...

食字皇: 在香港會買貴很多的,很難實現。住大陸就要仲有錢D。係咩意思?

枯枝: 哈? 種野添? 係唔係用自給自足的肥料? haha...

KNK said...

自足的肥料... 唔錯喎.. 又可以慳一筆...

不過我鐘意凍既地方... 唔知種唔種到野...

荒人 said...

回歸都唔'單'聲?
Anyway, welcome!!
我都好少update la...

mokit said...

u are welcome.

梁巔巔 said...

Mokit, 果然係有為年青才俊! 堅!

mokit said...

唔係呀,我還要走行多路才成功。

Anonymous said...

住大陸就要仲有錢D。係咩意思?
大陸有錢既人口同速度會暴升,所以最後响大陸既生活指數有機會仲高D。