Monday, May 29, 2006

World Cup


又到四年一度o既世界杯啦,我自己其實無邊隊特別支持,雖然我好鍾意利記,但我一 d 都唔支持英格蘭。有位網友同我一樣,佢希望英軍早 d 出局,等利記 d 球員早 d 休息,唔好傷,真係講得好!

世界杯一到,電視節目一定會重溫歷屆世界杯o既片段,剛睇o左有線播番 98 年法國奪得世界杯片段,杜林o既犯錯,之後佢入番兩球補數,Zidane個禿頭決賽頂入兩球,帶比大家美麗回憶。而我同時又會諗番起當年o既自己,98年o既我係到做緊咩呢?

98年,98年......我諗起我係一個剛考完會考的黃毛小子。 八年,咁就八年。我係o黎八年過成點呢?來緊o既八年我又會係點呢? d 咁o既問題不斷係腦海中到轉。係唔係只係希望將部 C 仔轉部 E 仔就係目標呢?世界杯,不論你鐘唔鐘意睇波,你都會發覺佢帶比你興奮、感慨o既回憶。

No comments: