Friday, September 28, 2007

孖孖鋪

不時有d識我唔係好耐o既朋友稱呼我二世祖,少爺仔。又好難怪佢地,不竟他們認識我唔深。

可能好多人細過o既時候都試過孖鋪,但係我試得最多o既係孖孖鋪。個時我出世,一家三口係住旺角道,砵蘭街交界,三個人一張床。到我大細佬出世,四個人訓一張,孖孖鋪,十分溫馨。直到小一,才搬到龍蟠苑住。當時阿爸阿媽要番工,係自己坐地鐵番學放學,食飯就自己洗d米,焗熱d隔夜餸食。咁你話我細個時係唔係有阿四服侍,嬌生慣養o既少爺仔呢?

老曹話齋:「唔理你點樣成功,點樣努力,係別人見中,你都係一名敗家仔,此乃窮人o既仇視心態。」所以我都唔介意人o地點睇自己,點叫我都係一句姐,從Intergrated, 到Preferred,再到Prestige,都係要由努力,遠見換取番黎o既。

Friday, September 21, 2007

Seeking you

As Sandee called me to post some criterias, I try to make some here.

年齡: 22-26

樣貌: Stephy, 孫藝珍, 小龍女

興趣: 不要只是行街、睇戲、食飯,要懂運動

加減分事項:
1. 識煮飯加 10 分
2. 鍾意利記加 5 分,曼魚者減5分
3. 食煙減20分

成功介紹者,我阿爸阿媽保證送留番一兩手人壽比你。不過我應該發夢先遇到。

Wednesday, September 12, 2007

我的好書

我有幾本書推介比大家(排名不分先後),都係我近年來最愛。

1. 中華書局出o既「股市全攻略」 -- 本書係我第一本睇o既股票書。佢由最基本講咩係股票,咩係藍籌、國企,紅籌等。對於初哥o黎講係好好,唔係你連隻股係做咩都唔知,又點投資。

2. 金錢之王 -- 由蔡東豪訪問幾位投資高手所成寫的。講述他們的想法、生活及遠見,其中看到惠理基金創辦人葉維義對生活的執著,令我十分敬佩。六點鐘食飯就係六點鐘全家人坐晒係到!









3. 富爸爸,窮爸爸 -- 我識好多人雖然都看過這書,但係佢地覺得所講o既野好大路,得個講字。我認為佢地未明白窮人和富人之間的關係,我建議你地工作o左幾年後,再看一次,領悟多一次。

4. 證券分析與實踐、平民資本家 -- 林森池先生所寫o黎兩本書唔使講,係可以令你發達o既書。









5. Tuesday with Morrie -- 人生、家人、愛情,友情究竟係咩呢? 係到你會得到。睇得多投資o既書都要睇 d對人生有幫助o既書,唔係的話我o地只係金錢o既奴隸。

有睇過以上d書o既朋友不妨交流一下。

Tuesday, September 04, 2007

See you in Anfield

今晚忙中抽空向我的朋友道別,要下年才可再打波了。

明天要走機場一轉,所以星期一那那聲攞部車去整,確保明晚可以用,不要到時熱親大帝,在prioirty pass 說唔舒服。明天本來要照胃鏡,反正無保險比,不留院了,人生有幾多位朋友值得你車他去機場。不過下年番黎,可能車唔到你了,怕到時換了 SL55 AMG。可以的話11月 see you in Anfield, 如果唔得,都希望5月到來,順便慶祝聯賽冠軍都好。

PS: 你支咩值四百幾既腳架?